Виховна робота

 







Сьогодні школа покликана стати тим місцем для особистості учня і вчителя, де буде духовно збагачуватись кожен учасник навчально – виховного процесу, де буде формуватись громадянська зрілість і особиста відповідальність за свій вклад у національно-культурне відродження України.

Весь виховний процес в школах району спрямований на виховання активної, самостійної, ініціативної особистості, яка здатна жити й розвиватися у світі, що постійно змінюється, задоволення духовних потреб людини, свободи у виборі власних світоглядних позицій, формування критичної конструктивної позиції, вільного розвитку творчої мислячої особистості, механізмів саморегуляції, самовиховання.

Виховна робота в навчально – виховних закладах направлена на реалізацію та виконання Законів України «Про освіту», « Про загальну середню освіту», « Про позашкільну освіту», « Про молодіжні громадські організації», Національної доктрини розвитку освіти, Державної цільової соціальної програми розвитку позашкільної освіти на період до 2014 року; Концепція національно – патріотичного виховання; Загальнодержавної програми « Національний план дій щодо реалізації Конвенції ООН про права дитини на період до 2016 року », Указу Президента України « Про заходи щодо забезпечення пріоритетного розвитку освіти в Україні », Державної національної програми « Освіта », програми правової освіти населення в Тернопільській області на 2010 – 2014 роки, а також основних орієнтирів виховання учнів 1 – 11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України.

Визначаючи мету, зміст, основні форми, методи виховної роботи, усі учасники виховного процесу загальноосвітніх навчальних закладів ставлять перед собою першочергові завдання:

- Формування цілісної системи цінностей з національно – патріотичного виховання, виховання поваги до Конституції держави, державних символів – Герба, Прапора, Гімну;

- Виховання поваги та любові до державної мови;

- Підтримки державної культури та традицій рідного краю;

- Створення ефективної системи превентивної та профілактичної роботи;

- Формування здорового способу життя, забезпечення загального та репродуктивного здоров’я;

- Розвиток учнівського самоврядування, дитячих та юнацьких об’єднань, з метою формування лідерської обдарованості.

Основна проблема виховного спектру діяльності закладів освіти району – формування в особистості ціннісного ставлення до навколишньої дійсності та самого себе , активної за формою та моральної за змістом життєвої позиції.